zondag 3 januari 2021

Otje 7 jaar

Hallo Allemaal,

De beste wensen voor 2021!!! Dat we maar een mooi jaar mogen hebben, met weer wat meer contact en leuke uitjes.

Op vrijdagavond 1 januari ben ik aan de slag gegaan met de sketch van cheerfulsketcheschallenge.
Er stond weer een leuke sketch. Mijn zoon Tijmen ging gisteren even naar de verjaardag van zijn klasgenootje dus maar even een leuke kaart voor gemaakt.

Haar lievelingskleur is blauw, dier niet bekend, doe dan maar een olifant zei Tijmen, omdat die ook met een o begint, net als haar naam.


Dit is het geworden:

 

 

Gebruikte materialen:

Noor! Design Joy! Crafts - Papier At the Zoo
Marianne Design -COL1384 Olifant
Marianne Design -LR0626 Cograts Ballon
Marianne Design - KJ1701 Hoera
Joy! Crafts - 6002/1429 en 6002/1453 gras stansen
My Favorite Things - MFT575 Stitched Fishtail Flags Stax
Hello Bluebird Design - Oliver Alpha Die 
Overig -cijfer stans
 

Deze sketch heb ik gebruikt, wel iets gedraaid.

5 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart heb je voor 't vriendinnetje gemaakt!
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje voor Otje!
    Dankjewel voor je bijdrage bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje voor Otje, leuk dat je meedoetaan de challenge bij Cheerful Sketches...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe kaart voor Otje (en als deelname voor onze challenge!)
    groetjes
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirjam, ik zag je tussen mijn volgers staan en heb nu je blogje ook gevonden.
    Je bent hier (nog) niet zo actief? Deze leuke kaart met het olifantje is een leukerd.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...