zaterdag 6 februari 2021

Home Sweet Home

 Hallo Allemaal,

Welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie mij volgen.

Afgelopen week heb ik weer heerlijk zitten knutselen. Weer gezellig samen met Marjolein.
In onze buurt zijn nieuwe mensen komen wonen en mijn nicht met familie zijn naar een ander huis gegaan. Daarvoor heb ik deze kaartjes gemaakt.

Op het blog van  Merit en Annemarie zag ik een leuke kaart. Die heb ik nagemaakt. Toevallig ook veelal in dezelfde kleuren omdat dit ook de kleuren in de woonkamer van de ontvanger zijn. 

Bedankt voor jullie bezoekjes.



Gebruikte materialen:

Echo Park Paper - Metropolitan Dots and Stripes
Marianne Design - COL1333 Home Sweet Home
My Favorites Things - Trees in the forest
   

2 opmerkingen:

  1. Wat super leuk dat je ons in je blogberichtje noemt, altijd leuk om inspiratie van elkaar op te doen. Je hebt twee hele mooie kaartjes gemaakt in deze kleur! We zijn jou ook gaan volgen!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat jullie me nu volgen. Kom zeker vaker bij jullie kijken. Met mijn oude blog volgde ik ook al. Leuk om elkaar te inspireren. Fijne dag.
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...