zondag 20 februari 2022

Zwart-wit en één accentkleur #1

Deze kaart maakte ik naar aanleiding van de challenge bij Scrap en Co.

Gebruik zwart, wit en één accentkleur.

Ik koos dit keer voor groen, dit vind ik altijd een mooie kleur bij zwart en wit.
Een diertje erbij op leek me wel leuk, maar oei, dan heb je niet zoveel keus, als je in die drie kleuren moet blijven. Het is gelukt, ik koos voor een zebra.

Dit is mijn kaart geworden:

Gebruikte materialen:

Marianne Design - Pretty papers bloc Do what you love PK9149
Marianne Design -MD COL 1447 Zebra
Marianne Design - MD LR0625 Hartjesballonnen
Carlijn Design - 05394/CDST-0069 Vab Harte
Dienamics MFT - MFT575 banners
 Diversen - Cardstock en scrappersfloss
 

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart maakte je.
    Lieve groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die zebra past hier perfect bij , leuk zijn die cirkelkaarten he.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie ronde kaart.De vakjes leuk opgevuld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202404

Hallo allemaal, En ja hoor de maand is alweer bijna voorbij, April is opnieuw voorbij gevlogen! Ook deze maand hebben Marjolein en ik elkaa...