zondag 22 januari 2023

Hiep hiep Hoera 7 jaar!! - KIC #175 Kaart om te liften

Op deze zondag heb ik vanmiddag even lekker geknutseld. De challenge van KIC #175 kwam ik tegen, daar ben ik mee aan de slag gegaan.

Het papier van Marianne Design had ik nog liggen, deze zou ik graag een keer opmaken, dus ik ga er van de week nog even mee door.

Voor deze #175 kaart om te liften heb ik dit gebruikt:

Gebruikte materialen:
Marianne Design –PB7054 Crafty Patterns

Marianne Design – C
OL1399 Aap

Marianne Design – CR1566 cijfer 7

Carlijn Design - CDST-0042 tekst hiep hiep hoera

Crealies - CLWZ09

Diversen - cardstock, puzzelstukje, dots

 

De opdracht die gelift dient te worden:


 
Fijne zondagavond!

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gelift met de ondeugende aap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd deze uitwerking van onze liftkaart. Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart heb je gelift Mirjam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje. Ik heb hier eens rond gekeken en hou erg van je stijl, ben dan ook volger geworden ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...