dinsdag 31 oktober 2023

Sketch M&M #10

Ook de maand oktober is weer voorbij gevlogen, vorige week hadden we lekker even vakantie, met zelf ook nog een extra dagje vrij, dat wat wel heel lekker.
Ook maar even echt vakantie gehouden. Intratuin Duiven bezocht en lekker ochtendje shoppen. 
 
Deze week weer naar school, mijn dochter zegt dan in het weekend al, heb zo'n zin in maandag, dan mag ik eindelijk weer naar school!

Op deze laatste dinsdag weer een kaart met M&M, waarbij Marjolein en ik elkaar elke maand uitdagen met een sketch een kaart te maken. Dit keer heb ik de sketch uitgezocht.

Vrienden van ons gaven een feestje, voor allerlei gelegenheden, ik vond dit wel heel toepasselijk.

Dit is mijn uitwerking:

En dit is de sketch die ik uitzocht:


1 opmerking:

  1. Superlief kaartje is het! Mooie sketch ook. En wat een goed teken dat je dochter zo graag naar school gaat. Voor ouders ook hel fijn als het zo gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...