dinsdag 26 maart 2024

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal,

Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen komt vrij weinig.

Deze maand heb ik een sketch uitgezocht voor de M&M Challenge die Marjolein en ik elke maand houden.

Samen met Marjolein en moeders en zusje zijn we gezellig naar de beurs in Hardenberg geweest.
Daar de leuke stans van de vlinders gescoord. Die moest ik natuurlijk maar is gaan gebruiken.
Erg leuk en schattig.

Dit is mijn uitwerking geworden:

Gebruikte materialen:

Masterpiece design - collection 52 weeks
Marianne Design - COL1538 (vlinder-rups)
Marianne Design - CS1087 (tekst)
Diversen - cardstock en harten






1 opmerking:

  1. Wat een enig kaartje maakte je met de mooie sketch! Leuk papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...