dinsdag 28 mei 2024

Thema: Regenboog #M&M202405

Hallo Allemaal,

Het ontbreekt me zo aan tijd, met de kinderen en manlief de avond4daagse gelopen, nou als je dan terug bent doe je niets zoveel meer, mee met schoolreisje, feestje, vergaderingen afsluiting van KidzArt. Verder gewoon gewerkt.

Maar hier zijn we dan weer, de maand is opnieuw voorbij gevlogen.
Iets anders tussendoor plaatsen lukt me zelden. Ooit heb ik meer tijd......

Deze maand koos ik een keer voor een thema en wel voor Regenboog.

Deze 2 kaarten heb ik ermee gemaakt, 1 op verzoek, haar dochter werd 18 jaar.
Ze hebben iets met een regenboog. Dus ik ben aan de slag gegaan, zelf ken ik de jarige ook, dus ook zelf een kaart voor haar gemaakt. Vandaar nu 2 regenboogkaarten.

Dit zijn ze geworden:


 

Bedankt voor jullie bezoekjes.

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn beide mooi geworden,
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de regenboog, leuk de zachte kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt. En ja de tijd gaat snel. Als je dat nu al ervaart, zul je eens zien hoe het is als je 'oud' bent. Dan schiet het voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Thema: Regenboog #M&M202405

Hallo Allemaal, Het ontbreekt me zo aan tijd, met de kinderen en manlief de avond4daagse gelopen, nou als je dan terug bent doe je niets zov...