woensdag 17 maart 2021

Geboren Babet

 Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie mijn blog weer bezoeken. Momenteel is het wat druk, daarom heb ik weinig tijd voor mijn eigen blog en die van anderen.... Hopelijk komt dat snel weer.

Afgelopen week ben ik weer tante geworden van een heel mooi nichtje Babet.
Uiteraard heb ik een leuke kaart voor haar gemaakt. Ook nog wat andere dingen die volgen later.

Haar slaapkamertje is helemaal in het zeethema, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.

Tevens ook voor opa en oma, en oma-oma een kaart gemaakt.

Dit zijn ze geworden. Met deze kaarten wilde ik graag mee doen met de challenge bij Marianne Design maar ben net te laat.

Dit is zijn de kaarten geworden:


Gebruikte materialen:

Marianne Design - Pretty papers bloc Sweet dreams 
Marianne Design - CR1351  Harten
Marianne Design -  COL1354 Konijn
 Marianne Design -  COL1385 Schaap
Marianne Design -  COL1466 Vlinders
Marianne Design - CS1051 Teksten
Marianne Design - EC0171 Teksten
Diverse overige spulletjes

 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,
    wat leuk dat je volger bent geworden! Ik natuurlijk ook bij jou. Je kaartjes zijn erg leuk en wat leuk dat je tante van een mooi nichtje geworden bent. Zo'n leuke naam! EN dat zal in de smaak vallen, dat je het zee-thema terug laat komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje zo leuk met al de leuke dp vierkantjes
    leuk blog heb je ik ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...