woensdag 5 mei 2021

Het is voorjaar! #vos

Hallo Allemaal,

Hier weer een keer een berichtje van mij. Het valt niet mee om mijn blog een beetje bij te houden. Maar goed het is niet anders. 

Welkom nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog volgen. 

Vandaag een voorjaarskaartje. Op facebook van Scrap en Co (Klarenbeek) hebben ze een leuke challenge, maak een voorjaarskaart. Daar ben ik van de week maar is mee aan de slag gegaan. Pas bij Sandra in de winkel geweest en dit leuke papier meegenomen.
Deze kaart is het geworden: 

 


Gebruikte materialen:

Echo Park Paper co - Welome Spring
Marianne Design -  COL11474 Vod
Marianne Design -  COL1466 Vlinders
Marianne Design - COL1323 bloemen
Studio Light - 3D Flowers StencilSL181
Diverse overige spulletjes
 
 
 
 
Bedankt voor jullie bezoekjes, tot de volgende keer.
 
Groetjes Mirjam

1 opmerking:

  1. wat een mooi kaartje in de vrolijke kleurtjes en het leuke vosje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202404

Hallo allemaal, En ja hoor de maand is alweer bijna voorbij, April is opnieuw voorbij gevlogen! Ook deze maand hebben Marjolein en ik elkaa...