zondag 6 juni 2021

50 Jaar ! - MD Challenge

Ook deze kaart maakte ik toen ik samen met Marjolein aan het knutselen was.
Deze ronde mal heb ik nog niet zo lang, maar ik vind hem echt super leuk.
Die ga ik zeker nog wel vaker gebruiken.

Voor de challenge 273 van Marianne Design is de opdracht maak een kaart/creatie met 50 er op of voor iemand die Sarah of Abraham ziet.

Deze kaart maakte ik ervan:

 

Gebruikte materialen:

Marianne Design - PK9169 (papierblok)
Marianne Design - LR0677 (basis rond en vakjes)
Marianne Design - COL1482 (bier)
Marianne Design - LR0625 (van harte)
 Carlijn Design - Foute verjaardag (tekstjes)
Diversen - cijfers 50 
Diversen - Cardstock

10 opmerkingen:

  1. Hahahha, tijd voor een kunstgebit! Grapjurk...
    Je kaart is heel mooi. Ik heb de mal ook en een keer of drie gebruikt, wordt wel weer eens tijd....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart en die teksten...haha...
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke mannenkaart Mirjam en die tekst is zo grappig haha
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan de challenge 50
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart voor een Abraham. En hopelijk kan hij nog even met z'n eigen gebit verder...
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart Mirjam!
    Gezellig dat je meedoet met de "50" Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "Sarah, Abraham en 50" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie Abrahamkaart met de cirkelmal.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...