vrijdag 4 juni 2021

Proost!!!

Wat een prachtig weer is het ineens, bijna zonde om op de zolderkamer te zitten om te knutselen. 

 Vorige week vrijdag heb ik gezellig met mijn vriendin Marjolein geknutseld.
Meestal knutselen we via skype. Maar vrijdag hadden we een echte live afspraak om te knutselen.

Eerst lekker gekletst en nog even naar een hobbywinkel.
Toen aan de slag........... Samen gingen we met de DCL 346 aan de slag.
Daar is de opdracht maak een kaart met Bokeh techniek.

Dit is die  van mij geworden:

Gebruikte materialen:

Carlijn Design - CDST-0048 Proost
Distress oxide inkten
Distress Inkt - Picked Fence
Hero Arts - Hero Hues Unicorn Pigment Ink
Dress My Craft - Clear Water Droplets
Geel Vellum
Diverse overige spulletjes

7 opmerkingen:

  1. Ik heb het kaartje van Marjolein net ook gezien. En zoals ik bij haar al schreef.. bier en bubbels zijn een perfecte combinatie. Of champagne, dat kan natuurlijk ook. Heel leuk gevonden!! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg de bokeh èn de bubbels! Past heel goed bij het Proost thema! Fijn dat je meedoet met DCL, Mirjam. Dan ga ik nu bij Marjolein kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een gezellig knutseldagje samen.
    Leuk om de bokeh-techniek voor een bierkaartje te gebruiken. Erg goed gelukt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is super goed gelukt Mirjam, het Bokeh-effect is goed zichtbaar en komt heel mooi tot zijn recht in de achtergrond van jouw strakke kaart. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaartjes zijn alle twee heel mooi geworden! Mooi Bokeh-achtergrond in vrolijke kleuren. Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lol...ik dacht al ik heb deze kaart toch al gezien?? Maar die was van marjolein...lol... Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Hoe bedenken jullie het! En de bokeh techniek is goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202404

Hallo allemaal, En ja hoor de maand is alweer bijna voorbij, April is opnieuw voorbij gevlogen! Ook deze maand hebben Marjolein en ik elkaa...