zaterdag 2 april 2022

Liftchallenge #168

Hallo Allemaal,

Momenteel wat druk hier, daarom niet veel tijd om kaarten te plaatsen....
Verjaardag dochter en vooral het kinderfeestje hadden even voorrang nu.

Voor haar verjaardag maakte ik deze kaart.Want ze houd heel veel van eenhoorns!

Op het blog van liftchallenge is een hele leuke liftchallenge-168. Het was even puzzelen maar toen ik het door had vond ik het superleuk om deze kaart te maken.
Om het mezelf lekker uit te dagen heb ik ook een schudgedeelte erin gemaakt, er had wat meer schudmateriaal in gekund maar ach, mijn dochter vond dit al helemaal leuk.

Dit is het geworden:


Gebruikte materialen:

Marianne Design -MD CR1360 Cirkels
Marianne Design - MD COL1408 Eenhoorn
Marianne Design - MD COL1466
Marianne Design - MD COL1504
Marianne design - MD KJ1701 hartjes en cadeau (stempel)

Carlijn Design - CDST0069 Hoera (teksten)
Action - wolkjes en zonnetje
Diversen - regenboog stans
Diversen - papier
Diversen - cijfer 6
Diversen - schudmateriaal
Diversen - cirkel met randje

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje voor de liftchallenge wat een leuke kleurtjes en details heb je gebruikt en dan ook nog een schudgedeelte, ik vond hem heel lastig, maar uiteindelijk ook gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie tunnelkaart heb je voor je jarige dochter gemaakt Mirjam. Mooie kleuren en dan ook nog een schudgedeelte erbij, ze zal die vast heel tof gevonden hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de kaart voor je dochter leuk geworden! Mooie uitwerking van onze challenge! ik weet nog dat mijn kleindochter op die leeftijd ook dol was op eenhoorns en ik toen daarmee een kaart voor haar maakte. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart, met een leuke verrassing aan de binnenkant. Tof gedaan en bedankt dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kaart voor de verjaardag van je dochter!!
    Hier kom ik op dit moment ook lang niet overal aan toe.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een magisch tunnelkaartje! Heel erg mooi, ik denk dat je dochter er helemaal blij mee was. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...