donderdag 14 april 2022

Voorjaar - Bloemen

Vandaag laat ik jullie een lekkere vrolijke voorjaarskaart zien.

Een medewerker van een andere vestiging gaat weg, daar maakte ik een kaart voor.
Om te bedanken voor de samenwerking met elkaar.
Nu het voorjaar is dacht ik maak ik er een mooie vrolijke kaart van.

Met deze kaart doe ik graag mee met de challenge bij:

Scrap en Co Inspiration
Creaties Suzan
#hummingbirdchallenge1 


EchoPark - Welcome Spring WES235004
Marianne Design - COL1504 bloemen
Marianne Design - CR1582 libelle
Carlijn Design - CDSN-0122 cirkel
Carlijn Design - CDST-0070 tekst
Diversen - Dots


 

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie vrolijke kaart voor een nieuwe baan . Leuk alle verschillende bloemen in verschillende kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...