maandag 3 januari 2022

132e challenge - Sketch zonder thema - de Egel

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik maakte naar aanleiding van
challenge 132 bij de Egel.

Met deze sketch zonder thema ben ik aan de slag gegaan.
Na wat puzzelen, schuiven en het een en ander stansen is dit het resultaat geworden:

 
Gebruikte materialen:

Marianne Design - Men Only papier
Marianne Design - MD1482 Bier
Marianne Design - CS1056 tekst
Dienamics MFT - MFT575 banners
 Diversen - Cardstock en druppels
 




4 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart met de sketch. Leuk gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam,
    het is een heel leuke kaart! ik herkende de sketch natuurlijk meteen! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vind je kaart mooi. Het papier blijft mooi, de druppels op het bierglas is ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor jou bijdrage aan de sketch challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

      Verwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...