dinsdag 25 januari 2022

Een kaart met de D

Hallo Allemaal,

Daar ben ik weer, begon zo goed aan het begin van het jaar, maar nu blijft het weer stil. Hopen dat het me nu weer lukt om wat vaker iets te plaatsen.

Bij knutselsenkadootjes is de opdracht dit keer, iets met een D.

Hier ben ik mee aan de slag gegaan. Op mijn kaart staan daarom Dino's!!!!

Dit is de kaart geworden:

 

Gebruikte materialen:

Marianne Design - Pretty papers bloc Rainbow PK9175
Marianne Design - MD1400 Dino's
Marianne Design - LR0626 Congrats ballonnen
Marianne Design - CR1360 Cirkel
Joy! crafts Noor Design - 6410/0010 tekst
Diversen : stans cijfer 8
 Diversen - Cardstock

 

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Mirjam! Lekker vrolijk :) Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave kaart met de Dino's, de jarige zal hier vast heel erg blij mee zijn geweest. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart heb je gemaakt met de dino's. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt met de dino's!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...