donderdag 27 januari 2022

Liftchallenge #166

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik maakte naar aanleiding van de
liftchallenge #166 bij liftchallenge. De uitdaging is daar om een kaart zo
goed mogelijk na te maken.

Dat leek me erg leuk om is te proberen, vaak probeer ik ook geboortekaartjes zo goed mogelijk na te maken, maar een keer een hele andere kaart namaken leek me leuk,

Al kletsend via skype met mijn vriendin Marjolein ben ik aan de slag gegaan.
We wonen net wat te ver van elkaar om live een avond te knutselen, dus doen we dat samen via skype. Daardoor knutsel ik zeker wel meer dan dat ik altijd alleen zou zijn.

Dit is de kaart geworden:

 

 Gebruikte materialen:

Wit papier beïnkt met distress inkt Stormy Sky / Faded Jeans / Chipped Sapphire
Marianne Design - Eline's Summer Picnic
Pink Fresh Studio - Color Block Rainbow die - Regenboog wit
Joy! crafts Noor Design - 6410/0010 tekst Voor jou
Concordand9th - Fresh Cut Florals - bloemen
Marianne Design - LR0697 bloemetje
Diversen : action stencil vlinders
Diversen - Scrappers Floss
 Diversen - Cardstock

6 opmerkingen:

  1. Je hebt er een hele mooie lift van gemaakt Mirjam. Heel fleurig met die bloemen. Je bent dicht bij het origineel gebleven, leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie liftkaart heb je gemaakt. Mooi met de vlinders op de achtergrond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah... wat een schitterende liftkaart is dit! Supermooi! EN leuk om op afstand samen wat te freubelen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wst een prachtig gelifte kaart met dezeeuke bloemen. Mooie achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en knap gelift. Mooi gecombineerd alle materialen. Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lift Mirjam. De achtergrond met de vlindertjes maakt je kaartje extra vrolijk. Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Sketch #M&M202403

Hallo Allemaal, Hier weer een bericht van mij, het is nogal druk hier met van alles en nog wat. Dus van blogberichten schrijven en plaatsen ...